سخنی ندارم .. تصویر گویاست 🤣💔
سخنی ندارم .. تصویر گویاست 🤣💔
سنجو : اون یه عنکبوته !
سانزو : خوب که چی؟
سنجو: بکشش!
سانزو : تو اول دیدیش تو بکشش!!!
سنجو : تو مَردی!
سانزو: حالا چی؟
سنجو : اون یه عنکبوته !
سانزو : خوب که چی؟
سنجو: بکشش!
سانزو : تو اول دیدیش تو بکشش!!!
سنجو : تو مَردی!
سانزو: حالا چی؟
- ۱۴.۰k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط