{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🖤🖤🖤🥀🥀🥀😔😔😔

🖤🖤🖤🥀🥀🥀😔😔😔
دیدگاه ها (۴۲)

چرا هیچکس مارو درک نمیکنه...نسل ما داره نابود میشه به خدا هم...

میگن چرا شیرین کلیپ غمگین میزاری چرا ناراحتی ، چرا افسرده ای...

دوست دارم هاتون الکیه...🖤

😔🥀🖤

ای جانم حسین

بیااام بگیرمت؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط