{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر بودن یعنی.....💔🖤

دختر بودن یعنی.....💔🖤
دیدگاه ها (۷)

روز دختر برتمام شما اجی های گلم مبارک....

من دخترم ولی عاشق اینم....

از هیتلر پرسیدن عشق یا جنگ؟💔🖤

یادتون نره یادم کنیدا💔🙃

F

دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها، آرامش وقت بی قراری ها، عاشق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط