{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَنَم بیدارَم نَه واسِه تو.

مَنَم بیدارَم نَه واسِه تو.
دیدگاه ها (۰)

خوب بِه کیرَم هَرچی کِه دیدَم!

بَدخوام دَستِشِه هَر شَب تُخمام!

"سَر گیجِه دارَم چِشامَم کاسِه خون"

:)

بی منم اگه رفتی؛بدون تلاشمو کردم واسه تو:)🖤💔

این بچه منه به کسی هم نمیدوم 💆‍♀️🌱✨(در واقع همسن مامانمه)حال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط