{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخشی از شغل من، نوسازی خودروهای امدادی اداره گاز هست

بخشی از شغل من، نوسازی خودروهای امدادی اداره گاز هست
شغلم جوریه که به وفور میبینم که نقاش و مکانیک و صافکار چطور هم پول میگیرن و هم ممکنه آفتابه بگیرن به هیکل خودرو
منم گفتم مثل اینا یه محک بزنم خودمو و افتادم به جون این دوچرخه 🤷🏻‍♂️😸🤣👑
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط