بخشی از شغل من، نوسازی خودروهای امدادی اداره گاز هست
بخشی از شغل من، نوسازی خودروهای امدادی اداره گاز هست
شغلم جوریه که به وفور میبینم که نقاش و مکانیک و صافکار چطور هم پول میگیرن و هم ممکنه آفتابه بگیرن به هیکل خودرو
منم گفتم مثل اینا یه محک بزنم خودمو و افتادم به جون این دوچرخه 🤷🏻♂️😸🤣👑
شغلم جوریه که به وفور میبینم که نقاش و مکانیک و صافکار چطور هم پول میگیرن و هم ممکنه آفتابه بگیرن به هیکل خودرو
منم گفتم مثل اینا یه محک بزنم خودمو و افتادم به جون این دوچرخه 🤷🏻♂️😸🤣👑
- ۲.۳k
- ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط