{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سریال : w خیلی سریال خوبیه

نکته : اخرش هم با خوبی تموم میشه
و بعد بابای دختره میمیره🤧
بخاطر باباش این همه داستان غم انگیزی داشتن🤧
دیدگاه ها (۰)

پشت صحنه سریال : ستاره دنباله دار❤️🪽🇰🇷🥰

😂😂🥰 اصلاً باور نکنید همش شایعه هست🤗

این سریال رو من دیدم بخاطر دختره نگاه کردم چون طرف دارش بودم...

این سریال رو من دیدم بخاطر دختره نگاه کردم چون طرف دارش بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط