{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*عرررررر زدن

*عرررررر زدن
بمیرم براش یا زوده؟
دیدگاه ها (۱۸)

😐🦕😂

+ 𝗪𝗛𝗬 𝗗𝗜𝗗 𝗨 𝗕𝗘𝗖𝗢𝗠𝗘 𝗦𝗢 𝗕𝗔𝗗?- ʙᴇᴀᴄᴀᴜsᴇ ɴᴏ ᴏɴᴇ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴍᴇᴡʜᴇɴ ɪ...

در این دنیا هر چیزی ریتم خودش را دارد، هرچیزی می رقصد...🎼

Everything in the universe has a rhythm, everything dances.....

من بمیرم یا هنوز زوده؟

برای زیباییش بمیرم یا زوده؟؟؟

بلم بمیرم یا زوده ʕ ꆤ ᴥ ꆤʔ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط