{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا ...اخه چرا ..

دیدگاه ها (۱)

نگین شدی روی رکاب انگشترم ...ولی...

خدا توعزیزموبهم میرسونه

بختیاری نیستما ولی دیوونه مردم بختیاریم بامرام بامعر..

وایی خدا خفتون نکنه اخه چجوری🤣🤣

اخه اون بنده خدا هم دوست نداشته🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط