{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیفهمم چی گفت ولی گذاشتم

نمیفهمم چی گفت ولی گذاشتم
دیدگاه ها (۰)

واقعا مودمو نمیفهممچرا من تو هیچ گروهی بایس ندارم همشونو به ...

ددی تو فقط عصبی شو

چانللیکس

آی‌اِنا

قشنگ میخونه ولی حیف نمیفهمم چی میگه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط