{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فهمیدین یا بیشتر بگم؟

فهمیدین یا بیشتر بگم؟
دیدگاه ها (۱)

منم از اینا🤡 کل اکسپلور تیک تاک عههههه

اینم حققهههه🗿

اصن مشخص نیس ک کیه😂😂

فهمیدین یا بیشتر توضیح بدم😌؟‌‌ㅤ      ݄  ᧉnꭇᧉ▢ do ⊹ 𝟢𝟦꧇𝟦 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط