{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هفتا پادشاهیم

ما هفتا پادشاهیم
هیترا هم برده هامون
آرمی ها هم ملکمون
دیدگاه ها (۶)

الهی قربونش برم من

خیلی خوب بود🤣

جینکوک

بگید که فقط من وقتی دیدمش خر ذوق شدم

بی تی اس

کنسرت بچه هامون 🎀🥹اسکی❌#کنسرت#ارمی

بهم بگو ارمی چونهر روز باید توهینایی که به پسرام میکنن رو تح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط