{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا اگه مشکل از من باشه😂

والا اگه مشکل از من باشه😂
دیدگاه ها (۲)

دقیقا همینه اگه شما ام همینید داخل کامنتا بگید😂😂

تفم تو صورتت نمیندازه😊😎🤘

مگه میشهبا این حرفا بازم خودمو دوس نداشته باشم🥺💜🇰🇷

"هیت بدین، مشکلی نیسولی بدونین: اونا نه تنها عشق دخترا شدن، ...

خودمم نمیدونم چیکار کنم بمونم یا برم

والا مشکل از ما نیست دلمون یکم زیادی بزگه

رابطه ی ما والا بهترینه نمیدونم چرا مشکل دارن😆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط