{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
نَبودَنِتَم نِمیفروشَم بِه بودَن کَسی:)🫵🏼❤️
.
دیدگاه ها (۰)

هعی💔

misamelogilisister jonam

واسه کسی قهر کن که طاقت یه لحظه نبودنتم نداره؛ نه کسی که زند...

هادی چوپان:خاک میخورم اما خاک نمیفروشم."@didgah257"

هیچوقت هیچوقت هیچوقت دلتو به بودن کسی خوش نکن آخرش خودت باید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط