{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزغمم نبودی خوشیت با دیگرون بود😔

روزغمم نبودی خوشیت با دیگرون بود😔
دیدگاه ها (۰)

🖤🖤🖤

باباجونم فکر کردم خوابی زیاد نگات نکردم بغلت نکردم نفهمیدم ا...

هوایِ زبونِ خودمون و دلِ دیگرون و داشته باشیم...#خاصد#انگیزش...

نبودی؟(:

نبودی ☹️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط