{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها آبان روزا به خاطر امتحانات حالم خیلی گرفتس 🥴😮‍💨

بچه ها آبان روزا به خاطر امتحانات حالم خیلی گرفتس 🥴😮‍💨
شما چی؟
دیدگاه ها (۴)

"حالم گرفتس مث دلم"

بچه ها سلام این چند روز به خاطر امتحانات فغالیتی نداشتم

بچه هاااااا تلوخودا داخل روبیکا تو کانال عضو شین بخدا حالم گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط