{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

" ولی من تصمیم گرفتم جایی نرم.. "

" ولی من تصمیم گرفتم جایی نرم.. "
دیدگاه ها (۳)

خیلی تنها بنظر میرسی.. من میتونم بهت کمک کنم..

هیچی نمیگم.. ولی اس ۳.. تا صبح قیامت حقه..

حاجی تروخدا همشون تو ناروتو شیپودن خوشگل تر بودن...

"لطفا... ترکم نکن.."

i dont like life

یک جایی تو کتاب صد سال تنهایی میگه:"می‌دانم که تصمیم درستی گ...

صبح تصمیم گرفتم الین استیج رو ببینم، الان افسردگی گرفتم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط