{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انصاف نیست آزادی خودش رو از دست بده

انصاف نیست آزادی خودش رو از دست بده
ولی انصافه که این همه جوون جونشون رو از دست بدن
دیدگاه ها (۵)

#کینگ_اتابکی 😂😂😂😂😂

کینگ اتابگی 😂😂😂

مایکی خیلی گناه دالهدراکن رو نزدیک بود از دست بده ولی ندادای...

رمان دلقکی که قرار بود بنویسم رو یادتونه؟چهره هاش رو کشیدم ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط