{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رو به کسایی که دوسشون دارم وقتی حالم خوب نبود و احساسا

من رو به کسایی که دوسشون دارم وقتی حالم خوب نبود و احساساتمو نمیفهمیدم
دیدگاه ها (۱)

کراش🛐🎀 وای وای فقط زبونش🛐😭🎀سینگل بدبختتتتت(خودمو دارم میگم)

...

شبتون بخیر عشق داداشا....فردا روز بهتریه

♡♡♡♡

فقط کسایی که دوسشون دارید میتونن قلب شمارو بشکونن.

آدم‌ها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر می‌رنجن وگرنه بقیه که م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط