{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم تو چشماش💔🤧🤣

غم تو چشماش💔🤧🤣
دیدگاه ها (۲)

تنها سکانسی که یه اکسوال از عاشقان ماه یادش مونده😭🤧💔

نگاه یه قد بلند چان نکنید قلبش خیلی کوچیکه🥺❤🤧

به قول هیونگمون:رقیب اکسو،اکسوی سال قبله👑😎🔥

وقتی میگیم آیدل نابغه یعنی این😎😂

#تاجر غم اره مامان دخترت تو عشق هم شکست خورد.💔#تاجر غم #غمگ...

تو چشماش میشه غرق شد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط