{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا اونو یادم نمیره؟

چرا اونو یادم نمیره؟
چرا این قلب لعنتی آدم نمیشه؟
دیدگاه ها (۷)

🙂💔

💔(:

خودم بزرگت میکنم:)💜

هنوزم یادت ب قلب من گیره:)

لایکو فالو یادت نره زیبا

یادم نمیره

وای این آخوند عه رو هیچوقت یادم نمیره🤣ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط