{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه صبحهانه ناب در دل طبیعت با کی دوست داشتید اینجا بودی

دیدگاه ها (۷)

با کی دوست داشتی اینجا باشی

در دل من بی خبری

😍به 😍به چه خوب دلتنگی توصیف میکنه

دکلمه بسیار زیبا تورکی

یه چنتایی گذاشتم دوست داشتید گفتم دوباره بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط