𝖫𝗒𝗋𝖺 𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 ::
𝖫𝗒𝗋𝖺 𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 ::
خوشگلام من باید از ویس برم ، یه اتفاق بد واسم افتاده و الانم دیگه نمیخوام تو مجازی باشم:(
خب دیگه خدافظظ
࿚۟⏝ྀི︶֯࿙⭒࿚֯︶ྀི⏝۟࿙ ֹ
ギャル 𓍯 かわいい
خوشگلام من باید از ویس برم ، یه اتفاق بد واسم افتاده و الانم دیگه نمیخوام تو مجازی باشم:(
خب دیگه خدافظظ
࿚۟⏝ྀི︶֯࿙⭒࿚֯︶ྀི⏝۟࿙ ֹ
ギャル 𓍯 かわいい
- ۲.۶k
- ۲۸ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط