{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#درسا²

#درسا²

نه پیک می نه رو مخ ولی عاشق رنگ صورتی و بهش میادددد🎀
دیدگاه ها (۰)

#درسا³درسا جان یه پسر اینجوری بود اونم شد مال تو خواهر🙋‍♀️

#درسا⁴آهنگ باباگونه🌝

#درسا¹بخدااا عشقیییی🛐

#تیام⁷دقیقا چقد رو مخه این رفتار

ناخن هایم را کاشتم ✌️اونم چه رنگی ؟ صورتیییی 😃عین سگ پشیمونم...

من رو به پیک می کلاااااااسسسُ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط