{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام دوستان

سلام دوستان
میخواستم بگم که من اریبهشت نمیتونم بیام و فعالیت کنم بخاطر اینکه امتحانات شروع میشه فقط تا فردا و پنجشنبه و جمعه و هستم ولی روز های دیگه متاسفانه نمیتونم بیام
دیدگاه ها (۰)

حق

زیر این پست برام یادگاری بنویسید

سلام دوستان خواستم بگم که دیگه نمیتونم فعالیت کنم. نتا وصل ش...

سلام بچه ها خواستم بگم تا پنجشنبه یا شایدم جمعه فعالیت نمی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط