{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برا ما اینجوریه برا شما چی

؟؟
دیدگاه ها (۳)

برا شما اینجوریه

واقعا این اتفاق را من پیش اومده

یکم بخندیم

یکم بخندیم

عوا بابابزرگ پیترو😞☝️

من برا چی اینو دیدممممممممم واییی اصلا برا چی گذاشتمشولی خوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط