{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وطن....

وطن....
دیدگاه ها (۰)

نه ما میمانیم نه غم....

زندگی....

هعییی روزگار..‌‌

خانه دلتنگ...

و آخوند ها برای این وطن کفن میشوند تا این وطن وطن بماند🇮🇷💪🏻

وطن عشق من؛هم وطن جان من:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط