{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی ساختیم روی اب بود غافل از باد خزان

هرچی ساختیم روی اب بود غافل از باد خزان
دیدگاه ها (۰)

😭😭😭

😢😞😞😟😟🫵🫵

ما به مذاکره نیاز نداریم ما بمب اتم را ساختیم استفاده کنی و...

زنده باد هرچی سربازان ایرانیان 🇦🇫💔🇮🇷دمشون گرم مردم افغانستان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط