{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و تمام اندوه ها را در تاریکی گذراندیم...!

دیدگاه ها (۳)

هعیی خیلی بده به کسی اعتماد کنی تکرار میکنم خیلی بده

شب‌ها بلندهجر گذراندیم

شب های زیادی گذراندیم زندگی ولی داستان این شب هامون فرق میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط