{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ تـو بيـش از حـد فـكـر ميكني... :)

دیدگاه ها (۱)

✲ یمیر ، برده ای به قدرتمندی خدایان...

✲ من نمیخوام فقط زنده باشم...

✲ مادر بودن توی هر کالبد و جسم و روحی زیبا و مقدسه...

✲ آدم شدن... ؟

#تیک_تاک #کیدراما #ترند #مود #اهنگ #زندگی

همش مسیره ، زندگی نکنی باختی#ایران #مود

نسل سوخته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط