{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من جای تو بودم پیسی رو میشکوندم داشی😂

من جای تو بودم پیسی رو میشکوندم داشی😂
دیدگاه ها (۶)

کی اسم اهنگو میدونه...لطفا بگه....

درک؟کاش جای تو من رفته بودم...🙃🖤

اما بی‌گمان لحظه‌ای فهمیدم عاشق شدم.......که تو در جای جای ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط