{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید بقیه چیزی نبینن ولی ما روه های خودمون رو

شاید بقیه چیزی نبینن ولی ما روه های خودمون رو
از توی درونمون میبینیم
دیدگاه ها (۰)

ایتاچی خوب قر میده هابگم بیاد به منم یاد بده

ابیتو برای هر چیزی یک جواب منتقی داره

چشم های انیمه ناراتو یه چیز دیگس😎😎😎

ناراتو ساسکهدارن چیکار میکنننننننننن

کاملا به خودمون مربوطه!خوش اومدی به پیجم زیبا:) بمونیییبقیه ...

آران در شاد کیه ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط