{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یوهان یه کاری میکنی آدما رو در معرض مرگ قرار بدم

یوهان یه کاری میکنی آدما رو در معرض مرگ قرار بدم
دیدگاه ها (۰)

تاکسیک نباشه 😂

شما فکر کنید ما نمیفهمیم

شخصیت دوم من که خیلیا دوسش ندارن.

ازم پرسید:چرا بدون هیچ توضیح و دلیلی قطع ارتباط میکنی؟گفتم:چ...

دوستان اینو من نکشیدم ولی خب این درسته یوهانه ولی خب الکسران...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط