{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خاطرات برامون میمونه:)

این خاطرات برامون میمونه:)
دیدگاه ها (۱)

ولی ما فقط یه بار زندگی میکنیم😉

اونام حق زندگی دارن....

من از همه مردا متنفرم، ولی وقتی اون...

من از همه متنفرم ولی...

میدونستین همین بشری که همه جا فش میخوره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط