{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشد خودم نخواستم...

میشد خودم نخواستم...
دیدگاه ها (۲)

هعییی

...

خودم نخواستم💔💔

تو منو احمق فرض کردی!ولی من خودم نخواستم که هفت خط باشم:)

خودم نخواستم هفت خط باشم.#کومان #انگیزشی #اراده #زندگی #ویسگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط