{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما خیلی از هم دوریم 😢

ما خیلی از هم دوریم 😢
دیدگاه ها (۴)

به فنا رفتیم 😭😱

امییین 🤲

💔

🧡🤎

ما؟منو تو "ما" نیستیم، هیچوقت هم نمیشیممنو تو خیلی دوریم ، خ...

دوریم اوزکان

اینم مثل خودمون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط