{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر سر این صحنه ها عر زدیم واییی

دیدگاه ها (۰)

کره یه سریال دیگه بااین زوج بهمون بدهکاره

اصلا خیلی حق بود

به امید اینجور پیر شدن باکسی که دوسش دارین

دقیقاااا.. البته من ندارم ولی به هر حال

واییی من سر این صحنه ها که آهنگ غمگینم داشت خیلی بد بوددد خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط