{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نعمتی ک نداشتم .

نعمتی ک نداشتم .
دیدگاه ها (۰)

اقاجان دلمان هواتو کرده...🙋🏼‍♀️💜

بیبین و خوب گوش کن..توجه کن😎😄🧢

انقد دلداری دادنم خبه ک نگو🤣🤣🤣🤣🤣شمام اینطورین؟؟🤣🤣🤣

قبله جان جهانم..سایه ات مستدام زیر بیرق حضرت ابولفضل عباس🇮🇷✌...

کسی رو نداشتم ک بفرستم براش یا تگش کنم ولی شما ها بفرستید.🥲💫

توام نعمتی من سیسییییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط