{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سال جدید رو تبریک میگم به همه.

سال جدید رو تبریک میگم به همه.
امیدوارم سال خوبی باشه.
مثل این سال نباشه که به هممون اینقدر بد گذشت.
دیدگاه ها (۲)

اینا هم یکسری از عکسای جالب بعضی از بچه هاست.

نسل آینده و الان فوتبال هم خوب و با استعدادنولی نسل قدیم>>>>...

هایی دخترا

بچه هااااا سلاااامممممم چیزه من مسدود شدم سر یک چیزی و به دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط