{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاموشی زبان دارد....🥺

خاموشی زبان دارد....🥺
دیدگاه ها (۰)

ببخشید این چند روز نبودم مشغول مسابقات بودم🙂

چقد لایک داره؟

هعیییییی....‌

وایبش......

نگاهت میکنم خاموش و خاموشی زبان داردزبان عاشقان چشم است و چش...

تنهایی

در خاموشی های من فریاد هاست )))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط