{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر های دلبر

دلبرم دل به تو دادم که به من دل بدهی ...🙁😔😔.
نه اینکه با جنگ و دعوا به هیکلم گند بزنی 😔😖😖😢😢😭😭
دیدگاه ها (۰)

🤒🤕

چرا واقعا ....

درد را از طرف بنویسی درده 😢😔

《چارلی چاپلین 》«گاهی باید لبخند بزنی، نه برای اینکه خوشحالی،...

البته منظورش کارای درست حسابیه و نقشه برای موفقیتهنری گند بز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط