{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد واس همیشه مال هم بودیم... کاش میشد بغلت برا یکی دیگ نشه... 💔 کاش میشد اون حرفایی ک ب من میزدی ب اون نزنی... کاش هنوز دوسم داشتی... 🖤 کاش نمیرفتی...💔 کاش میشد من بمیرم نبینم ت با یکی دیگ خ

ـ.
دیدگاه ها (۰)

To avoid disappointment expect nothing from nobody. واسه جلوگیری از ناامید شدن از هیچکس انتظار نداشته باش🖤🐾🦋😔

میدونی دلتنگی ینی چے؟ /: ینے با دیدَنع خَندش تو عکس گریَت بگیرع =(🦋🖤

00:00 ❤️❤️

ـ ⁵.دیقہ‌میخندے🙂 M ـ ²³.ساعتو‌...⁵⁵.دیقہ‌‹⏱›' M ـ باید‌تاوانشو‌بدے‌ :)‹🖤

ی مهمونی دهه‌ی شصتیمون نشه خدایی؟😂فقط اونی ک پاهاشو حلقه کرد...

/man minds/پارت۷ویو سونگمینتا نشستم سر پاش هیونجین صداش کردو...

رمان غریبه کوچولو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط