{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو مترو با صدای بلند آواز میخونه فقط قیافه خانمه تو اوج😂

تو مترو با صدای بلند آواز میخونه فقط قیافه خانمه تو اوج😂
دیدگاه ها (۲)

والا الکی احساسی میکنن فضارو😂😂😂

ошибкаrauf Faik#rauf_faik

سیری بیشعور شده😂😂

آره خلاصه در جریان باشید 😂😂😂

هعی آبادی مسمومبرج بلند تو اوج تباهی بود😔💔

کیفیت صدای هندزفری که از مترو میخری:+ کامنتا عالیه=))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط