{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیییی جو نگیرتت ایشون مال خودمه به کسی هم نمیدمش 💀🔪😂

هیییی جو نگیرتت ایشون مال خودمه به کسی هم نمیدمش 💀🔪😂
دیدگاه ها (۳)

من چرا دارم گریه میکنم 😭😭😥

😥

فهمیدی افرین حالا برو ذهنتو با اسید بشور 😂😂

چه هاتههههههددی خودمه به هیچکس نمیدمش 🔪🔪

ددی کریس مال خودمهههه به کسی نمیدمش 🤍🎀نصف آهنگ هام از این بش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط