{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم بودید.. تا زمانی که آدم بودید!🖤

دیدگاه ها (۰)

انقدر تنہایے دیدم،کہ عـاشق تنهاییامم!🖤✨

🤍

🥲

😢🤍

مهم بودید تآ وقتی آدم بودین🚭

مهم بودی تا زمانی که :آدم بودی ....🖤

جنگ بین ادم خواران و‌کودک ازاران اپستین است با سربازان حقیق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط