{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ما خیلی زیاد صمیمی بودیم😀😀😂😂

ولی ما خیلی زیاد صمیمی بودیم😀😀😂😂
هنوزم هستیم ولی نه مثل قبل 🙂🙂🙂✨✨
دیدگاه ها (۸)

برگام رفتم دیدم نزدیک دوازده تا از پستا توی این چند روز نیوم...

اینو فکر کنم گذاشتم😔😀

پس اول با عکس بچگی شروع میکنیم😂😂✨🥴🙂😀😫😔😭😭😭😀🙂🥴🤦‍♀️😫😔😭

ما قبلا خیلی صمیمی بودیم... 🥲❤️‍🩹

وقتی میگن آدم ها به آیدلشون ميرن همین میشه

یه همکلاسی داشتم خیلی صمیمی بودیم قهریم و دیگه جواب سلام هم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط