{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂👏👏

😂😂😂👏👏
دیدگاه ها (۰)

چرا زندگی رو سخت میکنی؟!دلتنگ کسی شدی؟ زنگ بزنمیخوایی کسی رو...

اگر بخواهید دائما درمورد انسان ها قضاوت کنید.هرگز فرصت دوست ...

🤣👏👏😂😂

😊

من وقتی یه ساعت زیست میخونم.

گروهی ریختن

از هرچی من دیدن توش بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط