{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فقط وسط دعوا خندم میگیره؟!😂😂

من فقط وسط دعوا خندم میگیره؟!😂😂
یکی بیاد بگه تنها نیستم....😐😂😂
دیدگاه ها (۲)

مراقب حرفاتون و تاثیری که روی دیگران می‌زاره باشید....💔💔💔💔

آدم ها تجربه شدن..💔💔

چه انتظاری از دخترا دارید ما اختیار زندگی خودمون هم نداریم.....

برام دعا کنید زودتر برم...!💔💔💔💔💔

نقاشی های قدیمیم پارت۹

اولین ادیت عمرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط