{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت زدن که کار هرکسی نیست

ادیت زدن که کار هرکسی نیست
دیدگاه ها (۴۰)

ادیت عیدی 🥰چطوره؟

کصشعری دیگر تقدیم شما

برادر خود قدرت است👍🏻 ادیت چطوره؟

عاشق این سبکم 🥰یه ادیت دیگه (ک.صشعر)چطوره؟

واقعا درک کردن همشون کار هرکسی نیست ....

وطن پرستی کار هرکسی نیست باید تو خونت باشه

# این است طبیعت بشریت سبک ذهنی وسلام عمیق بودن کار هرکسی نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط