{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این بشر خیلی نینیه🛐😭

این بشر خیلی نینیه🛐😭
دیدگاه ها (۷)

من برگشتمممممببخشید یه مدت نبودممممبازم ویسگون انداخته بودتم...

وقتی گیتاریستی:

مستر کیم قصد داره مارو بکشه😔

به به😔

درود 🤭میگم بچه ها این نینیه خیلی کیوت نیست؟ نظرتون رو تو کام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط