{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😯😲

😯😲
دیدگاه ها (۷)

میزدم دهنه اون یارو🤧شما؟

نکته رو گرفتی جهنم میبینمت😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

واووو😂😂

اولی یا دومی؟🤧

حاجی من ناموسا هشدار داده بودم که اگر یه فکری به حال این اصگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط